13 augusti, 2009

Vilken frisyr tycker ni??

Jag kan inte sova..=(

Har nu legat i sängen 1 timme och virvlat runt bland tankar om framtiden. Jag tänker för mycket och det resulterar i sömnlöshet..
Mina tankar går just nu till CV:n och personliga brev...hehe Jag kan inte sluta tänka på detta med jobbansökningarna. Har sökt ett jobb än så länge men har två kvar på listan, ett av dom är ett jobb som jag verkligen VILL HA, så då kan jag inte sluta tänka på formuleringar i brev och sånt för jag vill att det ska vara perfekt på alla sätt och vis, jag ska vara bäst och den som är mest intressant, så är det bara...=)

Sen ligger jag även och tänker på en personlig makeover...haha
Jag trivs inte riktigt som jag är så jag ska fan ta och ändra på ALLT...eller? Jag vet inte... För det första så ska jag göra något åt min trista kallufs. Funderar på någon cool kort frisyr...hmm














Hmm, vilken skulle jag passa bäst i tror du???

Jag vill verkligen bli av med håret, hatar att ha utsläppt då Hector hänger och drar i det hela tiden så det sitter alltid uppe i en tofs, och hur kul ser det ut då? Jag måste nog vara den tråkigaste personen i världen när det gäller min frisyr...*snyft*
Sen ska jag färga håret till någon häftig färg, men vet inte riktigt till vad, något förslag någon?

1 kommentar:

BabyOnBoard sa...

Den näst sista bilden:)

Och ja när ja klippte av mig håret kändes de som värsta befrielsen:) Behövde inte ens borsta de liksom haha! Riktigt skönt Men en vecka senare hade ja ångrat mig så nu håller ja på å sparar ut igen:)

Lilypie 1st Birthday Ticker