04 augusti, 2009

Tisdag

Har precis kommit hem från tandis, jag har skrapat tandsten. Det är sååå obehagligt fast ändå skönt på samma gång, hehe. Och så fick jag en ny tid redan i morgon bitti för att laga mitt hål. Jag är så jäkla nervös, jag har inte lagat hål på många många år, och har jag gjort nått så har jag varit nersövd eller fått lustgas. Men jag ska övervinna min rädlsa och klara detta, jag har ju inget val..

Hector ligger här i min famn och ska sova, han är så trött och måste verkligen sova. Igår så sov han ingenting på hela dagen, eller jo han slumrade till i bilen på väg ut till husby badet och hann sova i kankse max 10 minuter.. Så jag lovar han somnade som en stock på kvällen när vi kom hem sen.

Det var inte så varmt i vattnet men det gick ju att bada, Hector badade även han ganska så mycket även fast det var lite kyligt. När han sen gick upp på strandkanten och satte sig och lekte så satt han och huttrade och skakade som bara den så då gick vi snabbt upp och värmde oss..
När han blivit varm och fått på kläderna så var det våran tur att byta om, då sprang han ner till vattnet och badade med kläderna på, hehe..

Vi hade en lugn kväll igår och satt framför teven och myste. När vi sen gick och la oss vid 1 tiden så vaknde Hector och han fick först komma över till oss, men sen tänkte jag att nä nu ska jag prova om han kan somna själv i sin säng..
Det gick faktiskt relativt bra, fick be honom att lägga sig ner ett par gånger och han försökte verkligen att somna varje gång, men jag fick hålla i hans hand under tiden så att han kände att jag fanns där, tog jag bort den så blev han jätteledsen. Efter ett tag så gav vi båda upp, han hade ju varit så duktig och verkligen försökt att somna men sen blev han ju ledsen så då fick han komma till oss igen och han verkligen tröck sion lilla bebiskropp mot min och snosade mig i armhålan, han vill ju ha mammas närhet.. min lilla älskling!!
Men mamma blev väldigt stolt över dig även fast du inte somnade....=) Han sommnade iaf direkt när han kom till oss..

Eric har något problem med sitt öga, det kliar och är skitrött, det ser även ut som att det är ett sår på hornhinnan, det är som ett ljusbrunt upphöjning, en halv cm reva, det ser skitkonstigt ut. Så han skulle ha ringt Vc idag men han glömde det så han måste göra det i morgon istället..!

Nu somnade Hector här, vi ska väll komma på något som vi kan göra när han vaknar, man kan ju inte sitta inne och uggla..

Älskar mina änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker