11 augusti, 2009

BLÄÄÄ

Usch vad ont i huvudet jag har, det är så jäkla trist och framförallt jobbigt!
Eric kom hem från jobbet för en stund sen och nu har han tagit med sig Hector ut på en promenad med hunden så jag kan få vila lite. Något som jag absolut skulle behöva är en massage och en lång akupunktur, det skulle sitta fint..=)

Hector vaknade vid 8 i morse då det bara var att kliva upp och byta en trevlig blöja, sen hoppade vi in i en dusch och efter det så blev det lek och vila.
Vi somnade båda två strax innan 10 och vaknade vid halv 11 då var Hector superhungrig och även jag. Så det blev till att äta frukost, lite sen men eftersom vi somnade så...
Efter frukosten så busade vi lite och kastade lite boll till varandra, han är så duktig min lilla Hector..=) Sen gjorde vi oss i ordning och åkte ner på stan för att handla doppresent till Hectors kusin Emilia som ska döpas nästa lördag. Det ska bli så roligt att komma ner och få se henne igen, hon har säkerligen vuxit på sig en del sen sist, men hon är ju fortfarande en bebis..=)

När vi kom hem så blev det lunch för Hectors del och sen somnade han och sov tills en stund efter att Eric hade kommit hem..

Resten av dagen blir väll antagligen lugn med tanke på min huvudvärk, det är så tråkigt att man inte kan göra något..!

Igår var också en lugn dag hemma, vi hade det mysigt och busade och lekte hela förmiddagen och när Eric kom hem så gick dom ut och gick medanst jag satte igång och sortera papper, hade en hel Ikea papperskasse full med viktiga papper som ska sättas in i pärmar, har nämligen inte sorterat sen årsskiftet såg jag, hehe
Jag är fortfarande inte klar men har gjort en hel del och ska väll fortsätta så fort jag får lust och ork.

Ringde iaf och beställde ett handtag till Hectors gunghäst som inte fanns med i förpackningen och även ett nytt ben då det var en spricka i den. Och idag har jag ringt och fryst mitt träningskort på balanze eftersom jag inte pallar med att träna just nu och det r ju tråkigt att det bara ska stå och kosta pengar.. så nu ska jag bara ner och visa mina läkarintyg så kan jag börja träna sen igen när jag inte är sjukskriven längre..

Just ja skulle ju söka jobb, men har inte kommit så långt ännu. Jag har ångest för Hectors dagisstart som måste ske snart då ifall jag får ett jobb..men jag måste verklgien ha ett annars går vi fan bankrutt här hemma..
Ska skriva ut mitt CV från andra datorn bara, ska finslipa det lite och ersätta en del detaljer efter vilket jobb jag söker.. bla, bla, bla....Det är fan ett heltidsjobb att bara söka..hehe

Nu ska jag VILA!!

Älskar min underbara pluttis

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker