17 augusti, 2009

En härlig dag med trevligt sällskap

Jag lever, men har varit extremt dålig på uppdateringen här... jag har bara inte haft orken och lusten att skriva. Egentligen så har jag inte ork nu heller men det är ju trist att missa en hel vecka ju..

Jag sitter här i min ensamhet med en son som pratar i sömnen och en man som jobbar. Har faktiskt väldigt ont i magen och jag tror att allt har med oro att göra. Jag är så trött på alla ångestattacker som infinner sig minst 100 ggr om dagen..=(
Det är så jäkla jobbigt, svetten rinner och hjärtat bankar i hundraåttio, bläää säger jag bara!

Just nu har allt som ger mig ångestattacker att göra med, skola, dagis, jobb, pengar, livet...Ja precis ALLT!! *snyft*

Nog om det....

I morse vaknade Hector runt 8 tiden och vi gick upp och la oss i ett varmt bad tillsammans och efter det så fick Hector på sig sin morgonrock och fick sitta i soffan och spana lite barnprogram, han tyckte det var super mysigt. Jag plockade undan lite här hemma under tiden och sen gick även jag och satte mig hos honom, och vi satt och gosade och kramades framför teven ett bra tag innan det var dags för frukost och efter frukosten så fortsatte mysstunden i soffan. Det var en helt underbar förmiddag...=)
Vid 11 åkte vi ner på stan för att göra en del ärenden och sen vid halv 12 så mötte vi upp Erika och Alve utanför präntaren för att umgås. Vi gick först och åt lunch på Nancys. Efter det så åkte gallonisarna på ungarna och det blev livat lek och kladd i lekparken. Barnen sprang omkring och hade jätte roligt, plaskade i pölar och geggade..=)
Söta Alve fick för sig att man kunde tvätta luggen i det extremt rena vattnet, så himla rolig..haha

Efter mycket lek så blev barnen trötta så vi tog oss en promenad och barnen somnade, sen gick vi och handlade lite innan det var dags att ge sig ut hem till Erika. Jag hade bilen så jag väntade först med henne på bussen så jag kunde åka efter henne. Precis innan bussen kommer så dyker Eric och Mowgli upp, han hade vandrat ner på stan för att möta upp mig, han trode nämligen att jag skulle hem efteråt, hehe...tanken var iaf god..=)

SÅ han skjutsade ut mig och Hector till Tosterö och tog sen bilen hem..
Hemma hos Erika blev det lek med barnen och en massa härligt prat om allt mellan himmel och jord, sen även lite minnen från förr.
Barnen lekte jättebra ihop, busade och var glada nästan hela tiden..=) Alve älskar att läsa böcker så det blev en hel del bokläsande...haha Hector nöffade sött när vi frågade var grisen sa, han hörde ju oss och Alve göra nöff ljud så han härmades ju så klart...så himla underbar!
Sen var vi även ute på gården och barnen sprang omkring och tjoade glatt...=)

Vid 17 tiden kom Eric och hämtade oss.. Det var en super trevlig dag med rara människor, det ska vi absolut göra om snart..!!
På vägen hem stannade vi på Ica och köpte en baguette och en grillad kyckling, japp det blev våran middag, haha... Inte det bästa men GOTT!

Kvällen har spenderats i soffan både sovandes och sittandes för att titta på tv. Jag är så jäkla trött! Så efter detta inlägg blir det sängen som gäller..

I morgon ska jag till läkaren på BVC med Hector vid 10.45, efter det så blir det en sväng in på öppnis. Troligtvis så kommer även Angelica och lilla Amelia dit och umgås med oss..=) Det ska bli kul!

Skriver om veckan som har varit i morgon istället, för nu ska jag sooooova!

Älskar min underbara skrutt

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker