05 augusti, 2009

Jag är så jäkla bra!!

SÅ nu har jag precis varit och lagat mitt hål i tanden, det gick faktiskt bättre än vad jag hade trott. Tog ju självklart bedövning då jag inte vill känna något men det känns ju lite ändå och sen är ju ljudet så jäkla obehagligt. Jag andades knappt under hela tiden men jag klarade av det utan att tårarna kom...=) Jag är fan BÄST!!!
Munnen är fortfarande bedövad men jag hoppas det släpper snart för det känns skitkonstigt att inte kunna känna sin egen läpp..hehe
Just ja, jag behöver inte dra ut min trasiga tand, han sa att vi gör något åt det sen när jag får problem med den, så än så länge får den sitta kvar...=) Jihuuu...

Igår på eftermiddagen så gjorde vi inte så mycket alls, jag var så spänd efter alla tandläkarbesök och orolig inför idag så min huvudvärk plågade mig hela eftermiddagen. Eric och Hector var ute och cyklade en stund på eftermiddagen, eller ja dom var ute i mer än en timme. Hector tycker det är superroligt att cykla..=) Själv satt jag och spanade in lite kattungar, hittade ett par stycken som jag ville ha men ingen fanns kvar.=( Japp, jag har lyckats övertala Eric att skaffa katt..hehe

Hector somnade som en stock strax efter 7 igår kväll men vaknade vid 9 och satt uppe till 11, han satt i soffan och myste med en kudde och en nalle..=) Min lilla sötnos!
Sen sov han bra hela natten och som tur var så väckte han mig 8.20. Jag hade ställt klockan på 8 men hade antagligen stängt av den. Så det är tur att man har barn när man har tidiga tider att passa..=)

Nu är Eric ute och går med huden och han tog med sig Hector, så jag ska väll bara njuta lite av lugnet innan dagen tar fart.
Vi ska väll eventuellt åka ut till Åsby, Faster Helena är där så det ska bli trevligt, blir väll kanske en tur till stranden också, men inget badande för min del, pallar inte det.

Älskar mina änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker