08 december, 2008

Welcome to hell...

Nu har jag världens huvudvärk och är så jäkla trött!!!!!!!!!
Natten har varit hemsk....Hector höll ju på och bökade igår kväll och vaknade titt som tätt, och det fortsatte heeeela natten..=(
Han vaknade minst 2 gånger i timmen och vaknade inte för att bara få nappen...nähee han skulle ju bråka lite och böka lite... Shit vad tålamodet sätts på prov i sånna här situationer!
Man blir så arg för att hur svårt ska det vara att bara ligga och sova på nätterna..hehe..samtidgt så vill man inte vara arg på honom, han är ju så liten och förstår inte....
Det har iallafall kokat i min kropp hela natten av irritation, men men det är bara att bita ihop!

Jag får glädja mig över att jag inte har så här varje natt....och jag hoppas innerligt att detta bara var en engångsföreteelse.

Men jag tror att sömbesväret bror på hans täpta och förkylda näsa, eller ja jag vet att det är det, han har ju gått och blivit lite förkyld igen..=( SÅ, sålänge han är sjuk så kan man väll räkna med dålig sömn..åhh och just denna vecka jobbar Eric natt så då får man kämpa själv, annars hade vi kunnat hjälpas åt så vi var någorlunda människor båda två!

Jag är ju så himla bortskämd med Hector sömn i vanliga fall, han har ju sovit hela nätterna nästan hela tiden och det har ju varit superskönt för mig.. men så fort det blir lite bökande så blir det ju iställlet att jag dööööör av sömnbrist..hehe
Han hade en period som mindre när han sov dåligt och man vande sig vid att sova bara några timmar totalt så jag hoppas att man vänjer sig fort denna gång för så trött som jag är nu vill jag inte vara! =(

Hector ligger nu på golvet och tittar på VAKNA och ja, jag sitter som en zombie i soffan och skriver av mig lite!

Älskar min lilla Älskling

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker