18 december, 2008

JAg ser solen...=)

Jaha då var det en ny härlig dag och denna dag så lyser solen...yihooo!!!

Natten har inte varit så bra, Hector har vaknat upp varannan timme och gallskrikit rakt ut i några minuter och sen somnat om igen..Det var nästan så att man trode att det var brandlarmet som satte igång eller nått, och jag lovar när man vaknar till detta hjörtskärande skrik då är man VAKEN! Det jobbiga då var att det var svårare att somna om varje gång..=(

Hector hade 38.0 nu på morgonen...=( så jag gav honom en alvedon som han sket ut ca 15 minuter senare. JAg hoppas att den han verka lite grann iallafall för jag vill ju inte ge honom en ny så tätt inpå.! FÅr kolla efter lunchen igen och ge honom en alvedon då isåfall..!
Min stackars lilla bebis...när ska detta sluta??

Nu har han precis vaknat efter en liten tupplur och sitter o myser hos pappa..=) Hector har verkligen världens BÄSTA pappa....och jag är så glad över att jag har fått en sån underbar familj..det är många ensamstående där ute som jag inte avundas, jag har ett perfekt liv i tvåsamhet..=) (speciellt under svåra dagar o nätter, då uppskattar man det man har ännu mer)

Nu ska jag göra mig i ordning och damsuga lite för att vid 13 kommer Ellie & Emilia och hämtar mig och Hector..!

Älskar mina Änglar

1 kommentar:

BabyOnBoard sa...

Haha Apkungen.. Var de Erics försök att blogga eller? heh han kom långt med 1 inlägg isf=)

Lilypie 1st Birthday Ticker