15 januari, 2010

"Koko"

Hur kan man vara såå trött som jag är...denna vecka med tidiga mornar har varit tuff efter julledigheten, men det blir nog bättre nästa vecka.

Hector vaknade halv 7 i morse, då hoppade vi ner i ett varmt bad och sen så satt vi och myste i soffan med välling och playhouse disney, han var tydligen också trött för runt 9 så somnade vi båda två i soffan och sov i en timme, det var väldigt skönt..=)

Vi har precis ätit lite frukost och Hector springer runt och röjer.. Han ville att vi skulle sjunga singstar precis, men det orkar jag verkligen inte göra nu, hehe

Jag kom på en sak nyss, när Hector tittar på Chuggington på playhouse disney så han han ibland sagt "Koko" och jag har tidigare inte fattat varför, men idag förstog jag...Ett av tågen heter ju Koko...haha, han är ju för söööt min underbara Trolle!

Sitter och funderar på vad man ska hitta på idag, jag har inga planer alls, förutom att jag måste plugga lite företagsekonomi, känner mig lite ringrostig efter lovet så jag måste ta och repetera lite innan måndag. Det blir nog en hemmadag för oss, men det är skönt det också, eller kanske en liten shoppingtur också, får se...

Älskar min underbara Hector

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker