14 januari, 2010

En dag med vänner!

Jag är så sjukt trött, har varit helt slut hela kvällen..måste gå och lägga mig nu men orkar inte..hehe

I natt så hade Hector magknip så vi tog lite sovmorgon i morse till halv 8, vilket resulterade i lämning på dagis klockan 9 istället för 8. Hector blev lite ledsen när jag skulle gå och ville inte överlämnas till fröken. Det svider i mammahjärtat att lämna sitt barn som absolut vill vara med mamma och ingen annan. Han hade varit lika dan idag på dagis, haft hemlängtan och varit låg. Dom hade tagit temp på honom men han hade inte haft någon feber så det var ju skönt iaf. Han blev såå glad när jag kom och hämtade honom, ville gå hem direkt, hehe

Det är lite underligt att han beter sig såhär, det som har gått så bra hela tiden.. men det ska väll komma ett bakslag någon gång kanske. Det är ju dessutom första veckan efter nästan 4 veckors ledighet så han är väll bara lite ringrostig.

Efter dagislämning så åkte jag ner till prinsen för att ta en frulle med en vän som jag inte har pratat med på 3 år pga olika anledningar. Det var så trevligt att sitta där och prata o prata med henne. Vi satt kvar så pass länge att vi till och med käkade lunch där och sen åkte direkt därifrån för att hämta barnen vid 14 tiden..hehe
Tack Chrisse för en supertrevlig dag, det är kul att vi pratar igen..=)

Efter hämtningen på dagis så åkte vi hem och röjde lite här hemma. Hector fick mellis och vid 3 tiden så började mina goa tjejer trilla in, Ellie o Angelica + barnen. Vi satt och tjattrade som vanligt medanst barnen lekte för fullt, dom röjde på ganska så bra..hehe
Sötare gäng finns inte...och goare vänner får man leta efter.

Hector var så otroligt jobbig nu på kvällen, han var så trött att han gjorde allt för att djävlas...Men han somnade åter igen direkt efter vällingen, så det var ju skönt...så glad över att rutinerna börjar rulla på igen.

Nä, kanske dags att sova nu, Eric jobbar sista natten för denna vecka så i morgon börjar helgen..eller ja, för Hector började den idag, han är ju ledig varje fredag..=)
Hoppas att helgen kommer att bjuda på många trevligheter!

Älskar min lilla Trolle

1 kommentar:

Anonym sa...

Va gullig du är vännen...

Lilypie 1st Birthday Ticker